A trecut mult timp de cand nu am vacanta, asa ca eu si sotia mea, am decis sa calatorim in strainatate pentru o saptamana. Dupa ce ne-am gandit putin, am decis sa calatorim in Elvetia, sa inchiriem o masina si sa conducem in jurul lacului Leman (cunoscut si sub numele de lacul Geneva).

Cu tehnologia actuala, nu trebuie sa pleci de acasa pentru a te ocupa de biletele de avion sau pentru a inchiria o masina.

Puteti comanda zborul, imprima biletele si chiar inchiria o masina si printa voucherul cu imprimanta dvs. de acasa si asta am facut.

Am zburat la Geneva, Elvetia, si am ajuns dupa-amiaza. Ne-am primit masina inchiriata la aeroport si de acolo am plecat din Geneva, de-a lungul lacului. Deoarece se facea tarziu, am gasit un hotel mic si dragut, chiar pe malul lacului la Nyon.

Intotdeauna exista ceva linistitor, placut si imputernic atunci cand esti langa un lac sau la mare. Acesta este unul dintre motivele pentru care am ales sa conducem in jurul lacului.

Vremea a fost excelenta pe tot parcursul vacantei noastre, fara ploaie sau vant.

Nu am rezervat nicio camera inainte de a calatori. Sunt atat de multe hoteluri in Elvetia, asa ca doar am condus si dupa-amiaza tarziu am cautat hoteluri. Hotelurile din Elvetia sunt destul de scumpe, dar sunt curate si placute, de inalta calitate si includ de obicei micul dejun.

O vizita la Vevey

Au fost multe momente importante in aceasta vacanta, dar as dori sa mentionez doua dintre ele. Primul este un oras numit Vevey. Am ajuns acolo la pranz, am stat noaptea si am plecat la pranz a doua zi. Aceasta a fost a doua noastra vizita in acest oras frumos.

Vevey are o minunata promenada de-a lungul malului lacului, unde poti sta ore intregi bucurandu-te de fiecare minut, urmarind apa, muntii, barcile, lebedele si oamenii care se plimba acolo.

Vevey este un loc minunat in care sa stai o vreme, sa te relaxezi, sa te inspiri din peisaj si sa te umple de energii pozitive.

Vevey Classic Cars

Dimineata, in timp ce ne plimbam pe promenada, am descoperit ca au avut un spectacol de masini vechi, clasice. Au existat multe modele de masini vechi, toate aratand in stare buna. Am facut o multime de fotografii cu masini, pe care le puteti vedea doar in filme vechi, sau filme despre secolul XX. Au un site web despre aceste masini si verificand am descoperit ca vor organiza un alt spectacol anul viitor.

O vizita la Zermatt si Mattterhorn

Al doilea punct culminant despre care as vrea sa vorbesc este Mattehorn, cel mai inalt munte din Elvetia. Am auzit ca de multe ori, muntele este acoperit de nori si nu poate fi vazut. Totusi, cand am fost acolo, cerul era senin si ii puteam vedea varful in toata splendoarea.

Pentru a ajunge la Matterhorn, a trebuit sa conducem o distanta lunga de la lac.

Am ajuns la Tasch, un orasel nu departe de Zermatt, si am parcat masina intr-o parcare foarte mare de langa gara.

De acolo, am calatorit cu trenul aproximativ 15 minute pana la Zermatt, un oras situat la fundul Matterhornului, la aproximativ 1600 de metri deasupra nivelului marii.

Cand am ajuns, ni s-a spus ca este prea tarziu sa urcam si ca a trebuit sa ne intoarcem a doua zi. Am coborat inapoi la Randa, unde ne-am cazat intr-un hotel dragut si placut, Matterhorn Golf Hotel, condus de un cuplu italian cald si prietenos.

A doua zi dimineata, dupa o conversatie interesanta despre internet si site-uri cu Maurizio, proprietarul hotelului, am mers din nou la gara din Tasch si am luat trenul spre Zermatt.

Matterhorn

Dupa ce ne-am plimbat pe strazile din Zermatt, care este plina de magazine, hoteluri si restaurante, am luat telecabina pana la cea mai inalta statie de pe munte. A trebuit sa schimbam trei telecabine pe drum, trecand printr-o priveliste splendida a orasului de dedesubt si a muntilor din jur.

Vizitati libraria noastra! Carti care va schimba viata va asteapta acolo.

De cand am calatorit in septembrie, nu era zapada nicaieri in drumul nostru, dar cand am urcat pe Matterhorn, la un moment dat, tot terenul s-a schimbat. Parca ne aflam intr-o cu totul alta lume, lumea ghetii.

Daca se intampla sa calatoresti la Matterhorn, ar fi o idee buna sa stai ceva timp la fiecare statie de pe drum, pentru a lasa corpul sa se obisnuiasca cu aerul.

Daca nu, s-ar putea sa-ti fie greu sa respiri cand ajungi in varf, din cauza lipsei de oxigen suficient la o inaltime de 4000 de metri.

Pentru a scurta povestea, de la Zermatt am calatorit inapoi la lac. De data aceasta am mers cu masina prin malul sudic, care este in Franta, pana am ajuns inapoi la Geneva.

A fost o vacanta placuta de intinerire, cu privelisti splendide.