Ziaresireviste.ro - Revista Presei  Duminica, 17 Iunie 2018

Home  | Revista presei Versiune grafica
 Politica Economie  Sport Showbiz   IT&C Sanatate


 4 alimente care previn caderea parului - Versiune grafica
 

Daca te confrunti cu o cadere masiva a parului, e posibil sa îti lipseasca din organism anumite minerale si substante nutritive. Pe lânga factorii genetici, alimentatia haotica si stilul de viata dezorganizat îti pot afecta podoaba capilara. Daca tratamentele stimularii cresterii parului nu îsi mai fac efectul, ai putea încerca o parte din alimentele care previn caderea parului. 

Ouale, sursa de proteine

Firele de par sunt alcatuite în mare parte din proteine, prin urmare este foarte important sa te asiguri de aportul corespunzator de proteine în fiecare zi. Pe lânga carne, nu uita sa manânci 2-3 oua saptamânal, care sa ajute la cresterea sanatoasa a parului. Poti face si o masca cu galbenus de ou, ulei de masline si lamâie daca te confrunti cu caderea excesiva a parului. 

Legume închise la culoare, sursa de fier

Pe lânga proteine, fierul reprezinta un mineral esential în dezvoltarea armonioasa a podoabei capilare. E bine sa stii ca deficienta de fier este responsabila de caderea parului. Când organismul are lipsa de fier, oxigenul si substantele nutritive nu se transporta în mod corespunzator la radacinile si foliculii parului. Încearca sa manânci cât mai multe legume închise la culoare precum spanac, urzici si sparanghel, care sa îti asigure aportul necesar de fier. 

Citricele, sursa de vitamina C

Pentru ca organismul sa poata absorbi fierul, e nevoie de un aport de vitamina C. Nutritionistii recomanda consumul zilnic de citrice, deoarece vitamina C este responsabila pentru producerea de colagen care întareste capilarele. 

Pestele, sursa de acizi grasi Omega-3

Un aport zilnic de acizi grasi Omega-3 asigura hranirea parului, lasându-l moale si matasos. Grasimile sanatoase se gasesc în sardine, somon, dar si în avocado. De asemenea, mai poti mânca migdale si nuci, o gustare bogata în magneziu si acizi grasi Omega-3. Pentru a observa un progres, urmeaza o cura cu aceste alimente minimum o luna. 

 Sursa: www.clickpentrufemei.ro  Sambata, 21 Aprilie 2018

Stiri din sanatate


 Politica Economie  Sport Showbiz   IT&C Sanatate
 Back to top
 Copyright 2005-2013 Ziare si Reviste pe mobil