Presa de azi:
Home Revista Presei Coduri Postale Anunturi Jocuri Horoscop Contact 
LIKE
 Revista presei
  Afaceri
  Auto
  Casa si Gradina
  Economie
  International
  Imobiliare
  IT&C
  Piata de Capital
  Politica
  Publicitate & MK
  Sanatate
  Showbiz
  Social
  Stiri Locale
  Stiri mondene
  Sport
  Utile
  Stiri Video
  Top articole
  Top publicatii
  Presa online
  Ziare si Reviste romanesti
Ghid ZR
Publica un advertorial
Promoveaza-ti imaginea companiei tale
advertoriale publicate

Relexeaza-te cu
SUDOKU ONLINE
Relexeaza-te SUDOKU online



sanatate Distribuie stirea pe:
 14 obiceiuri care te vor ajuta sa fii sanatoasa si atragatoare cu minimum de efort
14 obiceiuri care te vor ajuta sa fii sanatoasa si atragatoare cu minimum de efort

Pe internet gasesti o multime de sfaturi despre cum sa fii sanatoasa si atragatoare: sa numeri caloriile, sa faci mult sport, sa manânci mai putin si asa mai departe, dar oamenii de stiinta au o alta parere.

Iata 14 trucuri dovedite stiintific despre cum sa fii în forma cu minimum de efort. 

1. Nu mai numara caloriile

Un studiu realizat de-a lungul a 20 de ani a scos la iveala faptul ca alimentele procesate si bauturile acidulate sunt principala cauza a îngrasarii, deci fii mai atenta nu neaparat la câte calorii are mâncarea ta ci la cât de sanatoasa este, deoarece calitatea alimentelor este mai importanta decât numarul caloriilor. 

2. Umple-ti jumatate din farfurie cu legume

Fructele si legumele sunt surse de fibre, apa si alte microelemente nutritive. Cercetarile au aratat ca daca pui multe fructe si legume în farfurie, sanatatea ti se va îmbunatati. Acelasi lucru este valabil si pentru cumparaturile din supermarket: daca jumatate din cos este plin de fructe si legume, esti la jumatatea drumului catre sanatate.

3. Manânca ce vrei când vrei

Câteodata, decidem sa evitam alimentele preferate pentru o perioada, dar apoi dam buzna în frigider si mâncam prea mult. Pentru a ramâne mereu sanatoasa si puternica, trebuie sa manânci si sa te bucuri de fiecare bucatica fara a te simti vinovata. 

4. Foloseste regula de 2 dumicati

Daca vrei neaparat sa manânci ceva nesanatos, pacaleste-ti creierul: ia o gura, bea un pahar de apa, apoi mai ia un dumicat. Senzatia ca esti plina va veni mult mai curând.

5. Începe-ti ziua cu proteine

Mâncarea bogata în proteine reduce nivelul hormonului foamei, grelina. Tocmai de aceea ouale, pieptul de pui si iaurtul grecesc te ajuta sa te simti satula pâna la prânz, mai mult decât un mic dejun bogat în carbohidrati.

6. Plimba-te 2 minute în fiecare ora

Daca lucrezi la birou, creeaza-ti un obicei din a te ridica în fiecare ora si a merge 1-2 minute. Gaseste mereu un motiv pentru care sa te duci în vizita la alt departament, du-te la toaleta sau iesi pâna afara, aceasta activitate te va ajuta sa fii activa toata ziua.

7. Manânca mereu snacksuri din farfurie

Daca manânci dintr-o punga mare, termini rapid tot, fara sa-ti dai seama. Pune snacksurile pe o farfurie întinsa, mica sau împarte-le în pungulite mai mici. Acest truc te va ajuta sa controlezi cât de mult manânci si sa te opresti la timp.

8. Foloseste regula celor 10 minute

Aceasta regula functioneaza pentru formarea oricarui obicei bun. Daca vrei sa te duci mai devreme la culcare, mergi în pat cu 10 minute mai devreme decât îti planuisei. Daca vrei sa faci yoga, dar nu ai timp, începe cu câte 10 minute pe zi.

9. Alege portii mari

Un profesor din Pennsylvania a realizat un studiu în urma caruia a ajuns la concluzia ca o portie mare de alimente care contin multa apa este modul ideal prin care pacalesti creierul si te simti satula. Un mare bol de salata îti va umple stomacul mult mai repede decât o mâna de nuci si te va face sa te simti mai bine.

10. Redu consumul de zahar la 6 lingurite

Marea cantitate de zahar din mâncare creste riscul de a capata diabet de tip 2 si duce catre obezitate. Expertii în nutritie recomanda ca zaharul consumat zilnic sa nu depaseasca 6 lingurite la femei si 9 la barbati.

11. Fii egoista

Sa fii egoista înseamna sa crezi ca tu esti cea mai importanta persoana de pe lume. Dieteticianul Ann Fletcher recomanda sa te pui mereu pe primul loc si sa tii la corpul tau. Fii egoista: nu mai da altora lucrurile tale la care tii si cumpara-ti ceva util, doar pentru tine. 

12. Muta-ti biroul mai aproape de fereastra

Cercetarile au aratat ca lumina solara are o influenta pozitiva asupra calitatii somnului tau si asupra productivitatii. Ca sa ramâi sanatoasa, gaseste un mod sa ai un birou bine luminat.

13. Bea bauturi calde

Bauturile calde încetinesc procesul de îmbatrânire. O cana de ceai sau apa calda (ideal de consumat cu 30 de minute înainte de masa) îti accelereaza procesul digestiei, cresc productivitatea metabolismului si îmbunatatesc circulatia sanguina. 

14. Nu te spala pe dinti imediat dupa ce-ai mâncat

Specialistii nu recomanda sa te speli pe dinti chiar imediat dupa ce ai mâncat, ca sa nu-ti fie afectat smaltul dintilor ar trebui sa treaca macar 30 de minute, mai ales daca ai mâncat alimente acide.


Autor: Feminis.ro
Sursa: www.feminis.ro  Marti, 13 Februarie 2018
Citeste despre: : alimentatie alimente ann fletcher calorii

Reduceri si promotii
emag flanco ecco mycloset amafashion


 Alte titluri din sectiunea sanatate






Anuntul Telefonic
Horoscop Zilnic
capricorn

Preluare Curs BNR
Preluare stiri
emag evomag

 Presa de azi online
Marti, 18 Decembrie 2018
  • Laurette, marturisiri sincere despre sotul ei: Nu eu am bagat divort
  • De ce ti se inrosesc ochii? Principalele cauze care duc la aparitia acestei probleme
  • 4 alimente care previn caderea parului
  • Pizza din aluat de cartofi, reteta pe care trebuie sa o incerci. ( Video)
  • Giulia, o mama cu stil. Din geanta mea nu lipsesc rujul rosu, telefonul
  • Charlize Theron, bantuita de regrete: Vedeta a ratat adoptia unui copil pe care il adora
  • Maria Ciobanu se retrage de pe scena muzicala. Ce va face artista de acum inainte
  • Parinti de toata rusinea! Sunt prea ocupati cu cariera hollywoodiana ca sa mai aiba timp si pentru copiii lor
  • Gatite sau crude - cum sa mananci legumele?
  • Spectacol de Ziua Mondiala a Circului pentru 1.600 de copii defavorizati din Bucuresti
  • PROIECT. Atentie, soferi! Aceste MASINI vor fi INTERZISE in Bucuresti, din 2019. Lista
  • Restrictii de trafic in Bucuresti, de Ziua Fortelor Terestre. Rute ocolitoare
  • Mesajul familiei regale suedeze, dupa moartea lui Avicii: A facut nunta noastra de neuitat
  • De ce a scazut consumul de paine in Romania. Milioane de oameni nu mai sunt consumatori
  • Remedii naturale pentru petele de batranete
  • Cum sa te imbraci pentru a parea mai slaba!
  • Cannelloni umpluti cu branza si spanac
  • Cum tratezi infectia urinara in sarcina
  • David Copperfield, obligat sa dezvaluie secretele din spatele unui numar de magie inexplicabil
  • Bucurestiul va avea inca un stadion ultramodern construit din bani publici



  • Copyright © 2005-2018 - www.ZiaresiReviste.ro - toate drepturile rezervate - ziare si reviste romanesti de la A la Z
    Presa de azi StiLL Radio IASIStiri OnlineAnunturi