Presa de azi:
Home Revista Presei Coduri Postale Anunturi Jocuri Horoscop Contact 
LIKE
 Revista presei
  Afaceri
  Auto
  Casa si Gradina
  Economie
  International
  Imobiliare
  IT&C
  Piata de Capital
  Politica
  Publicitate & MK
  Sanatate
  Showbiz
  Social
  Stiri Locale
  Stiri mondene
  Sport
  Utile
  Stiri Video
  Top articole
  Top publicatii
  Presa online
  Ziare si Reviste romanesti
Ghid ZR
Publica un advertorial
Promoveaza-ti imaginea companiei tale
advertoriale publicate

Relexeaza-te cu
SUDOKU ONLINE
Relexeaza-te SUDOKU online



stiri mondene Distribuie stirea pe:
 Trucuri pentru a ramane in forma chiar si atunci cand n-ai timp sa mergi la sala
Trucuri pentru a ramane in forma chiar si atunci cand n-ai timp sa mergi la sala

În general, la inceput de an iti propui sa slabesti, sa mergi mai mult la sala pentru a-ti intra in forma. Si in primele saptamani chiar te tii de treaba, apoi incepi sa dai vina pe oboseala si pe lipsa timpului. Ei bine, avem o veste buna! Oricat de ocupata ai fi, tot vei putea sa faci exercitii. Iti spunem noi cand si ne vei da dreptate.

Un studiu realizat nu demult in Marea Britanie a scos la iveala faptul ca persoanele sanatoase, care isi intrerup timp de doua saptamani activitatea fizica, mai exact si-au diminuat numarul de pasi facuti zilnic de la 10.000 la 1.500, au inceput sa piarda din masa musculara, sa acumuleze grasime si sa isi micsoreze capacitatea cardio.

Iata ce trebuie sa faci atunci cand consideri ca nu ai timp sa mergi la sala sau esti prea obosita dimineata pentru a face sport:

Ia-ti o saptamana de pauza

Daca te simti epuizata dupa efortul din ultima perioada depus la sala de fitness, poti sa iti iei o saptamana de pauza de la antrenament si sa te odihnesti. Stabileste-ti clar in minte acest interval de pauza, asa incat sa stii ca dupa ce s-au scurs cele 7 zile iti reiei rutina. Si apoi gandeste-te ca nu e neaparat nevoie sa ai un abonament la sala si sa transpiri cate o ora la aparatele de fitness. Poti opta pentru exercitii mai putin formale care sa iti faca la fel de bine corpului.

Trezeste-ti corpul

Ca sa te simti bine toata ziua, e important ca dimineata sa faci miscare. Daca esti intr-o delegatie si nu iti poti permite sa mergi la o sala sau sa aloci 30-60 de minute pentru miscare, atunci programeaza-ti doar 10 minute de exercitii chiar in camera de hotel. Fa cateva intinderi, cateva fandari si genuflexiuni si te vei simti minunat.

Rasuceste-ti spinarea

Un exercitiu simplu, pe care il poti face chiar inainte sa te ridici din pat presupune „rasucirea spinarii”. Stai pe spate, cu capul proptit in barbie. Lipeste picioarele si indoaie-le, apoi apleaca-le alternativ pe laterale la unghi de 90 de grade. Exercitiul acesta te ajuta sa iti intinzi partea inferioara a spatelui.

Fa intinderi

Tine un picior fixat pe podea la nivelul corpului si cu celalalt fa un pas in fata. Inclina-ti corpul in fata lasandu-ti greutatea pe piciorul din fata. Tine-ti mainile in solduri. Fa aceste exercitii de cateva ori, mai ales daca ai stat pe scaun o perioada mai indelungata sau daca ai calatorit cu avionul.

Ai grija ce mananci

Sa fii in forma nu inseamna doar sa faci mult sport, ci si sa fii atenta la ceea ce mananci. Trebuie sa stii ca e posibil sa slabesti chiar si fara sa faci exercitii fizice. Urmareste valoarea nutritionala a alimentelor pe care le mananci. Cel mai bine ar fi sa nu depasesti 1.800 de calorii pe zi.

Fa o plimbare pe jos

Potrivit unui studiu realizat in 2017 de publicatia PLOS One, persoanele care faceau drumetii montane erau mai fericite, mai putin obosite si mai putin stresate decat cele care erau sedentare. Nu e insa obligatoriu sa dai o fuga pana la munte, pentru ca o plimbare prin parc sau chiar pe aleile din jurul casei e foarte sanatoasa.


Autor: Acasa.ro
Sursa: sanatate.acasa.ro  Miercuri, 6 Decembrie 2017
Citeste despre: : dieta nutritie cura de slabire sport

Reduceri si promotii
emag flanco ecco mycloset amafashion


 Alte titluri din sectiunea stiri mondene






Anuntul Telefonic
Horoscop Zilnic
capricorn

Preluare Curs BNR
Preluare stiri
emag evomag

 Presa de azi online
Marti, 20 Februarie 2018
  • Peste fiert in vin cu verdeturi
  • Florentina Fantanaru pleaca de la Antena Stars! Cu ce post tv din trust a semnat
  • Tudorel Toader si Klaus Iohannis, prima intalnire dupa scandalul din Justitie
  • Vanzarea pungilor de plastic va fi interzisa. Vezi cind intra in vigoare legea
  • Asta e concurs sau spital de urgenta? Vedetele cad pe capete la Exatlon
  • Situatia este critica. Problemele infrastructurii IT de la Fisc
  • Sore a marturisit ca are probleme cu tenul: Nu sunt o persoana norocoasa in materie de piele! Cum reuseste sa scape de acnee?
  • Cum sa ne alimentam corect in post
  • Un nou partid din Marea Britanie, Renew, vrea sa anuleze Brexitul: Vom pune presiune pe membrii Parlamentului
  • Vezi care este legatura dintre uleiul de palmier si urangutani
  • Fergie, criticata pentru modul in care a intonat imnul Americii!
  • Pulpe de pui in sos de miere si usturoi
  • Guvernul da OUG pentru lefurile din primarii. Banii din investitii se duc in salarii
  • Loto 6 din 49, cine este castigatorul marelui premiu. Cati ani are si ce va face cu banii
  • Elena Basescu este insarcinata! Va naste peste trei luni al treilea copil
  • Controversa iscata de tinuta purtata de Kate Middleton la Premiile Bafta. De ce a ales sotia printului William o rochie verde?
  • Ce ceaiuri sa bei pentru un ten radiant
  • Sylverster Stallone a murit! Cine a dat vestea
  • Jennifer Lawrence a anuntat ca renunta la actorie un an
  • Primaria Capitalei a decis castigatorul licitatiei de autobuze. Fiecare va costa 250.000 de euro. Cand vor fi pe sosele



  • Copyright © 2005-2018 - www.ZiaresiReviste.ro - toate drepturile rezervate - ziare si reviste romanesti de la A la Z Gazduit de easyhost.com
    Presa de azi StiLL Radio IASIStiri OnlineAnunturi