Presa de azi:
Home Revista Presei Coduri Postale Anunturi Jocuri Horoscop Contact 
LIKE
 Revista presei
  Afaceri
  Auto
  Casa si Gradina
  Economie
  International
  Imobiliare
  IT&C
  Piata de Capital
  Politica
  Publicitate & MK
  Sanatate
  Showbiz
  Social
  Stiri Locale
  Stiri mondene
  Sport
  Utile
  Stiri Video
  Top articole
  Top publicatii
  Presa online
  Ziare si Reviste romanesti
Ghid ZR
Publica un advertorial
Promoveaza-ti imaginea companiei tale
advertoriale publicate

Relexeaza-te cu
SUDOKU ONLINE
Relexeaza-te SUDOKU online



sanatate Distribuie stirea pe:
 Alimente care previn afectiunile dermatologice
Alimente care previn afectiunile dermatologice

Sanatatea pielii este atacata de factorii externi, dar si de cei interni cum sunt deficientele nutritive si inflamatia. Prin aplicarea de creme si lotiuni, care contin substante chimice, creste riscul de afectiuni dermatologice. Cel mai bun lucru pe care-l poti face este sa-ti modifici alimentatia. 

O alimentatie echilibrata (sanatoasa) trebuie sa cuprinda aportul zilnic necesar de proteine, fibre, grasimi sanatoase, vitamine si minerale. Toate aceste substante nutritive au efect si asupra modului în care arata pielea nostra. 

Iata lista cu alimentele care ofera organismului substantele nutritive esentiale:

Acizi grasi Omega-3

Aceste grasimi sanatoase creeaza un mediu antiinflamator în organism, care previne acneea si eruptiile cutanate. Aceste neplaceri dermatologice apar din cauza unei stari inerente  a inflamatiei, care este atenuata de Omega-3. Manânca peste (somon,  cod, sardine), avocado, ulei de masline si fructe cu coaja lemnoasa. Aceste alimente trebuie sa faca parte din alimentatia ta deoarece au efect pozitiv si asupra sanatatii inimii si creierului.

Vitamina C

 Vitamina C este importanta pentru sinteza colagenului, care este o proteina produsa de piele. Fructele ca portocalele, lamâile, mandarinele, fructele de padure, contin cantitati mari de vitamina C, care stimuleaza productia de colagen, si repara si regenereaza celulele pielii. Consumul regulat de vitamina C ajuta la înmuierea si depigmentarea tegumentului, oferind stralucire si un ten mai tânar.

Vitamina E

Vitamina E asigura faptul ca uleiurile naturale ale pielii sunt bine întretinute. Vitamina E în combinatie cu grasimile sanatoase confera pielii o textura moale si supla si împiedica uscarea. Alimente precum avocado, spanac, cartofi dulci si seminte de pepene verde sunt bogate în vitamina E.

Antioxidanti

Antioxidantii sunt salvatorii: principalii vinovati si responsabili de îmbatrânire sunt radicalii liberi, care provoaca îmbatrânirea prematura nu numai a pielii, ci si a tuturor celulelor corpului. Prin urmare, antioxidantii trebuie sa devina o parte obisnuita a dietei. Regula principala este de a consuma fructe si legume care sunt colorate, adica morcovi, caise, sfecla rosie. Alimente precum rosiile, papaia si grepfrutul sunt bogate în licopen, care este un alt antioxidant important. Neutralizarea radicalilor liberi este cel mai puternic mod de prevenire a îmbatrânirii pielii. Asadar, fructele si legumele crude trebuie sa devina o parte din alimentatia zilnica.

Minerale

Înn afara de vitamine, mineralele fac parte integranta din sanatatea pielii, plus ca majoritatea au proprietati antiinflamatoare si antiseptice. Zincul, sulful, seleniul si cupru sunt cele mai importante minerale când vine vorba de sanatatea pielii si a parului. Nucile de Brazilia, orezul brun, fasolea, ciupercile, ciocolata neagra, soia, ouale sunt surse importante de minerale. 


Autor: Clickpentrufemei.ro
Sursa: www.clickpentrufemei.ro  Miercuri, 15 Noiembrie 2017
Citeste despre: : sanatatea pielii piele alimente acizi grasi omega 3

Reduceri si promotii
emag flanco ecco mycloset amafashion


 Alte titluri din sectiunea sanatate






Anuntul Telefonic
Horoscop Zilnic
capricorn

Preluare Curs BNR
Preluare stiri
emag evomag

 Presa de azi online
Duminica, 24 Iunie 2018
  • Laurette, marturisiri sincere despre sotul ei: Nu eu am bagat divort
  • De ce ti se inrosesc ochii? Principalele cauze care duc la aparitia acestei probleme
  • 4 alimente care previn caderea parului
  • Pizza din aluat de cartofi, reteta pe care trebuie sa o incerci. ( Video)
  • Giulia, o mama cu stil. Din geanta mea nu lipsesc rujul rosu, telefonul
  • Charlize Theron, bantuita de regrete: Vedeta a ratat adoptia unui copil pe care il adora
  • Maria Ciobanu se retrage de pe scena muzicala. Ce va face artista de acum inainte
  • Parinti de toata rusinea! Sunt prea ocupati cu cariera hollywoodiana ca sa mai aiba timp si pentru copiii lor
  • Gatite sau crude - cum sa mananci legumele?
  • Spectacol de Ziua Mondiala a Circului pentru 1.600 de copii defavorizati din Bucuresti
  • PROIECT. Atentie, soferi! Aceste MASINI vor fi INTERZISE in Bucuresti, din 2019. Lista
  • Restrictii de trafic in Bucuresti, de Ziua Fortelor Terestre. Rute ocolitoare
  • Mesajul familiei regale suedeze, dupa moartea lui Avicii: A facut nunta noastra de neuitat
  • De ce a scazut consumul de paine in Romania. Milioane de oameni nu mai sunt consumatori
  • Remedii naturale pentru petele de batranete
  • Cum sa te imbraci pentru a parea mai slaba!
  • Cannelloni umpluti cu branza si spanac
  • Cum tratezi infectia urinara in sarcina
  • David Copperfield, obligat sa dezvaluie secretele din spatele unui numar de magie inexplicabil
  • Bucurestiul va avea inca un stadion ultramodern construit din bani publici



  • Copyright © 2005-2018 - www.ZiaresiReviste.ro - toate drepturile rezervate - ziare si reviste romanesti de la A la Z
    Presa de azi StiLL Radio IASIStiri OnlineAnunturi