Presa de azi:
Home Revista Presei Coduri Postale Anunturi Jocuri Horoscop Contact 
LIKE
 Revista presei
  Afaceri
  Auto
  Casa si Gradina
  Economie
  International
  Imobiliare
  IT&C
  Piata de Capital
  Politica
  Publicitate & MK
  Sanatate
  Showbiz
  Social
  Stiri Locale
  Stiri mondene
  Sport
  Utile
  Stiri Video
  Top articole
  Top publicatii
  Presa online
  Ziare si Reviste romanesti
Ghid ZR
Publica un advertorial
Promoveaza-ti imaginea companiei tale
advertoriale publicate

Relexeaza-te cu
SUDOKU ONLINE
Relexeaza-te SUDOKU online



sanatate Distribuie stirea pe:
 Aceste alimente nu trebuie sa lipseasca din dieta ta!
Aceste alimente nu trebuie sa lipseasca din dieta ta!

Atât fructele, cât si legumele alese în mod corespunzator îti aduc o sursa buna de vitamine si minerale, astfel ca este indicat a fi consumate cât mai des cu putinta.

Nu cantitatea, ci calitatea produselor pe care alegi sa le consumi conteaza. Alege sa înlocuiesti produsele de tipul celor semipreparate sau fast food cu alimente bio, consumate cât mai mult în starea lor naturala. În felul acesta vei beneficia de un aport nutritional mult mai benefic sanatatii tale. 

Caisele, bogate în betacaroten

Nu întâmplator sâmburii de caise au o foarma asemanatoare cordului uman. Studiile efectuate atât pe sâmburi cât si pe pulpa acestui fruct au scos la iveala faptul ca daca le consumi cu regularitate îti pot îmbunatati activitatea cardiaca si a celorlaltor organe vitale.

Mai ales datorita fibrelor pe care le contine îti vor oferi un usor efect laxativ care va mentine confortul si sanatatea tranzitului intestinal.

Vitamina A, C, B6 fierul, manganul sunt doar câteva dintre secretele caiselor, ingrediente necesare organismului tau.

Mango este un alt fruct bun de consumat cu regularitate. Un singur fruct îti aduce un aport de vitamina C de aproximativ 50 de miligrame, doza zilnica recomandata de medici spre a fi consumata. Antioxidantii sai ajuta la lupta împotriva îmbatrânirii premature, a artritei, dar si la mentinerea sistemului imunitar în parametri optimi.

Un fruct ce pare sa opreasca dezvoltarea celulelor canceroase este zmeura, extrem de bogata si aceasta în vitamina C. Evita sa consumi fructele adaugându-le zahar. Opteaza pentru o salata de fructe stropita cu zeama de la o lamâie si nimic altceva sau alege sa le consumi ca atare.

Avocado reduce colesterolul rau

Are un continut ridicat de acid oleic si de grasimi nesaturate care sunt ideale pentru a scadea nivelul colesterolului rau din sânge dar si pentru a creste numarul de lipoproteine cu densitate mare.

Avocado este un fruct ideal pentru persoanele care vor sa scape de grasimea abdominala si sa-si tina greutatea sub control. 

Pepenii, aliatii siluetei

Având un continut ridicat de vitamina C si de betacaroten, ambele soiuri de pepene, atât cel verde, cât si cel galben ajuta organismul sa lupte împotriva radicalilor liberi, sprijina imunitatea si hidrateaza întregul organism.

Pepenele verde ajuta la o mai buna functionare a rinichilor, la fel ca si sucul de afine care lupta împotriva aparitiei infectiilor urinare. Contin foarte putine calorii si sunt produse diuretice.

Nici rosiile nu sunt de trecut cu vederea. Pe lânga cantitatea importanta de licopen, acestea sunt cele mai importante carotenoide care se bucura si de foarte multi antioxidanti importanti pentru corpul tau.

Despre rosii, cercetatorii afirma ca daca le consumi cu regularitate acestea pot reduce riscul aparitiei maladiilor vezicii urinare si a stomacului. Pentru a asigura sanatatea colonului, specialistii recomanda un consum zilnic de rosii bio.

Stafidele asigura oxigenarea organele vitale

Desi sunt un soi de struguri, stafidele sunt recomandate a se consuma dimineata alaturi de cereala si iaurt la micul dejun sau pentru a da un gust dulce diverselor preparate culinare, în felul acesta evitând consumul de zahar.

Pe de alta parte, smochinele sunt si ele o buna sursa de dulce dar si de kaliu si carbohidrati buni. Unde mai pui si faptul ca au în componenta lor vitamina B6, substanta responsabila cu producerea serotoninei.

Lamâia si ceapa previn aparitia cancerului

În lamâie se regaseste limonelul si vtamina C, ambele benefice pentru a tine celulele canceroase la distanta, în timp ce în ceapa se regaseste quercetinul, un antioxidant care minimizeaza cu succes riscul aparitiei celulelor canceroase.

O alta leguma cu un continut crescut de antioxidanti ce previne aparia maladiilor canceroase mai ales cancerul d epiele este anghinarea. În plus, aceasta este indicata si daca sunt probleme legate de nivelul de colesterol în sânge.

Nu trebuie trecute cu vederea nici fructele de mare, acestea au în componenta lor vitamina B12, vitala pentru regenerarea celulelor nervoase. Atât în crustacee cât si în midii se regaseste o doza semnificanta de fier, mangan si kaliu.

Alege sanatatea înainte de toate, manânca echilibrat si hidrateaza-te corespunzator!


Autor: Clicksanatate.ro
Sursa: www.clicksanatate.ro  Marti, 12 Septembrie 2017
Citeste despre: : dieta alimentatie sanatoasa surse de vitamine si minerale consum

Reduceri si promotii
emag flanco ecco mycloset amafashion


 Alte titluri din sectiunea sanatate






Anuntul Telefonic
Horoscop Zilnic
capricorn

Preluare Curs BNR
Preluare stiri
emag evomag

 Presa de azi online
Luni, 20 Noiembrie 2017
  • Paine cu spanac si masline
  • Apa calda sau rece: care e buna pentru par?
  • Prajitura Napoleon reteta originala
  • Bogdan Vladau si sotia, pe jumatate dezbracati. Ce cuplu sexy!
  • Jennifer Lopez i-a uimit pe arabi. A aparut in bikini si cu sutienul la vedere in Dubai
  • 5 lucruri esentiale despre antibiotice
  • Fata nevazuta a divelor de telenovele. Cum arata cele mai indragite actrite fara pic de machiaj pe fata
  • Mihai Bendeac, iesire nervoasa in timpul Iumor: Ceea ce ai facut tu este o mizerie
  • Christina Aguilera, greu de recunoscut pe scena AMA. Artista si-a injectat buzele!
  • Cum sa porti pantalonii din piele in acest sezon. 30 de outfituri stylish
  • Cum sa slabesti 3 kilograme pana la Craciun
  • Ce trebuie sa stii cand te dor sanii
  • 6 legume care te feresc de cancer. Trebuie sa le mananci cat mai proaspete
  • Lucruri pe care ar trebui sa le cureti in casa, dar uiti de cele mai multe ori
  • Piept de curcan in sos de usturoi
  • SARBATORI RELIGIOASE - 20 noiembrie
  • Minivacantele de Sarbatori: Inca trei weekend-uri prelungite, de Craciun, Revelion si Ziua Nationala
  • Premierul Tudose se intalneste cu medicii de familie. Din pacate au dreptate, au ajuns contabili
  • BNR lanseaza o moneda dedicata implinirii a 160 de ani de la introducerea iluminatului public cu petrol lampant in Bucuresti
  • WTA a anuntat noul clasament mondial, dupa o saptamana buna pentru tenisul romanesc - ce locuri ocupa sportivele noastre



  • Copyright © 2005-2017 - www.ZiaresiReviste.ro - toate drepturile rezervate - ziare si reviste romanesti de la A la Z Gazduit de easyhost.com
    Presa de azi StiLL Radio IASIStiri OnlineAnunturi