Presa de azi:
Home Revista Presei Coduri Postale Anunturi Jocuri Horoscop Contact 
LIKE
 Revista presei
  Afaceri
  Auto
  Casa si Gradina
  Economie
  International
  Imobiliare
  IT&C
  Piata de Capital
  Politica
  Publicitate & MK
  Sanatate
  Showbiz
  Social
  Stiri Locale
  Stiri mondene
  Sport
  Utile
  Stiri Video
  Top articole
  Top publicatii
  Presa online
  Ziare si Reviste romanesti
Ghid ZR
Publica un advertorial
Promoveaza-ti imaginea companiei tale
advertoriale publicate

Relexeaza-te cu
SUDOKU ONLINE
Relexeaza-te SUDOKU online



sanatate Distribuie stirea pe:
 6 alimente care au un gust mai bun in iunie
6 alimente care au un gust mai bun in iunie

Vara si-a intrat in drepturi aducandu-ne o multime de fructe si legume de sezon. Nu este nicio indoiala ca alimentele de sezon au un gust mai bun pentru ca sunt proaspete si, se presupune, mai sanatoase. Atunci cand achizitionezi fructe si legume de sezon produse in tara, nutrientii lor nu au timp sa se degradeze precum produsele asemanatoase care stau in congelatoare zile ori chiar saptamani. Iata, asadar, 6 alimente care au un gust mai bun in iunie.

Capsune

In aceasta perioada pietele gem de capsune, productie locala. Aceste fructe sunt bogate in vitamina C, magneziu, potasiu si acid folic ca si antocianina, flavonol, terpenoide si acid elagic, fitonutrienti care au proprietati anti-inflamatorii.

In plus, finesitina, flavonoidul din capsune, distruge celulele canceroase de la sani in vreme ce triperpenii sunt cunoscuti pentru imensele proprietati antiinflamatorii. In plus, femeile care consuma capsune – mai mult de trei portii pe saptamana, au un risc cu 32% mai mic de a suferi un atac de cord. Chiar daca aceste fructe reprezinta o sursa nutritionala valoroasa, trebuie consumate moderat.

Sparanghel

Ca sursa bogata in acid folic, vitamina B care ajuta corpul sa produca dopamina, serotonina si norepinefrina, sparanghelul este o leguma care te ajuta sa ai o stare de spirit buna.

De asemenea, este bogat in glutationa, un anticancerigen important si contine rutina, care protejeaza vasele mici de sange impotriva ruperii lor si poate proteja si impotriva radiatiilor. Sparanghelul este, totodata, o sursa buna de vitamine A, C, K si E, complexul de vitamine B, potasiu, fibre si zinc.

Aceasta leguma de vara contine si inulina, un prebiotic, care ajuta la dezvoltarea bacteriilor bune din intestine (acestea ajuta digestia si absobtia nutrientilor din alimente si joaca un rol important si in sistemul imunitar). Inulina este excelenta si pentru suferinzii de diabet de tip doi.

Femeile cu diabet de tip doi care consuma 10 g de inulina pe zi timp de doua luni imbunatatesc nivelul glicemiei si al antioxidantilor.Mazare

Daca ai mancat doar mazare congelata atunci te privezi singur de o tratatie gustoasa. Boabele proaspete de mazare sunt dulci, delicioase si pot fi preparate intr-o multime de moduri. Mazarea musteste de compusi puternici care lupta impotiva bolilor, inclusiv polifenolul numit cumestrol. Studiile au aratat ca persoanele cu un nivel ridicat de cumestrol si alti polifenoli au un risc cu 50% mai mic de a se confrunta cu un cancer la stomac.

Alti fitonutrienti continuti de mazare – inclusiv saponine, acid fenolic precum acidul feluric si acidul cafeic si flavanoli precum catechina si epicatechina – s-a demonstrat ca sunt antioxidanti puternic cu proprietatii antiinflamatorii si care pot fi responsabili pentru impactul pozitiv asupra diabeticilor.

Totodata boabele de mazare sunt unice datorita continutului relativ mare de proteina si fibre care ajuta la reglarea nivelului de zahar din sange.

Piersici

Sunt fructe foarte gustoase si zemoase in iunie, pline de nutrieti sanatosi, inclusiv vitaminele C, A, E si K, potasiu, niacina, cupru su fier. De asemenea, piersicile contin flavonoide precum licopenul sau luteina dar si zeaxantina si criptoxantina.

Polifenolii din piersici inhiba inmultirea celulelor canceroase de la sani si contin compusi bioactivi care lupta impotriva obezitatii generata de diabet si a bolilor de inima. O piersica medie contine aproximativ 6 grame de fructoza si tocmai de aceea trebuie consumate cu moderatie.

Sfecla

Vara sfecla este proaspata si gustoasa fiind un adaos minunat in salate. Sflecla rosie are cel mai ridicat continut de zahar dintre toate legumele, insa contine si vitamine, minerale si antioxidanti care imbunatatesc sanatatea. Mananca sfecla de doua trei ori pe saptamana pentru a te bucura de nutrientii lor si fara sa iei supradoza de zahar.

Sfecla este si o sursa de betaina, un nutrient care ajuta la protectia celulelor, proteinelor si enzimelor de stresul din mediu. De asemenea, este cunoscut faptul ca lupta impotriva inflamatiilor, protejeaza organele interne, imbunatateste circulatia vasculara, creste performanta si ajuta la prevenirea a numeroase boli cronice.

In plus fitonutrientii puternici care dau sfeclei culoarea specifica pot ajuta si la combaterea cancerului. Totodata, sfecla este bogata in vitamina C, fibre si minerale esentiale precum potasiul si magneziul. Mai contine si vitamina B care ajuta la reducerea riscului aparitiilor malformatiilor congenitale.

Mai mult, pigmentii din sfecla ajuta organismul sa se detoxifice si sa purifice sangele si ficatul.

Usturoiul verde

Poate fi un adaos extraordinar la orice fel de salate. Usturoiul verde este bogat in magneziu, calciu, fosfor, seleniu si vitaminele B6 si C asa ca este benefic atat pentru oase cat si pentru glanda tiroida. Se crede ca efectul terapeutic al usturoiului provine din compusii de sulf precum alicina cea care ii confera si mirosul specific. Alti compusi benefici pentru sanatate sunt flavonoidele si oligozaharidele, proteinele bogate in arginina si selenium. Exista studii care au demonstrat efectele pozitive ale usturoiului in peste 160 de boli. In general, beneficiile sale se impart in patru mari categorii:

– reducerea inflamatiilor (reduce riscul de osteoartrite si alte boli asociate cu inflamatiile);

– imbunatateste functiile imune (antibacterial, antifungal, antiviral si antiparazitologic);

– imbunatateste sanatatea sistemului cardiovascular si a circulatiei (protejeaza impotriva cheagurilor, placa de pe vasele de sange, imbunatateste lipidele si reduce tensiunea arteriala);

– este toxic pentru 14 tipuri de celule cancerigene (inclusiv cele la creier, plamani, sani, gastric si pancreatic).

Mai mult, usturoiul poate fi eficace impotriva bacteriilor rezistente la antibiotice.


Autor: Sfatulparintilor.ro
Sursa: sfatulparintilor.ro  Luni, 19 Iunie 2017
Citeste despre: : alimentatie sanatoasa alimente iunie alimente sanatoase

Reduceri si promotii
emag flanco ecco mycloset amafashion


 Alte titluri din sectiunea sanatate






Anuntul Telefonic
Horoscop Zilnic
capricorn

Preluare Curs BNR
Preluare stiri
emag evomag

 Presa de azi online
Sambata, 21 Octombrie 2017
  • Supa de linte rosie cu ciuperci
  • Ce se intampla cu fata ta cand te speli cu otet de mere
  • Marcel Toader, descoperire halucinanta despre fosta soacra: Traiesc un cosmar
  • Transformare socanta pentru un rol! A slabit zeci de kilograme si e imbracat asa!
  • Tratamente naturiste pentru infectiile genitale
  • 6 beneficii ale ciocolatei asupra sanatatii. Punctul 5 merita orice sacrificiu
  • Tarta cu smochine si piersici
  • Elena Gheorghe a organizat o petrecere ca-n povesti pentru fetita sa. A avut printese si un tort de sapte etaje la botez!
  • Catalonia este si va fi o parte esentiala a Spaniei, afirma regele Felipe al VI-lea
  • Moarte curata! Acest aliment ramane doua ore nedigerat in stomacul tau
  • PROGNOZA METEO pentru URMATOARELE ZILE. Vremea se va racori in toate regiunile
  • Sute de persoane sunt asteptate in Piata Universitatii sa ceara legalizarea parteneriatelor civile
  • Multi straini din Bucuresti circula fara bilet RATB. Cand sunt controlati, se fac ca nu inteleg romaneste | VIDEO
  • Un fost concurent de la Mireasa pentru fiul meu s-a casatorit cu iubita insarcinata. Am simtit ca...Imagini de la eveniment
  • Momente de cumpana pentru Dana Nalbaru: E urgent, ma ajuta cineva?
  • Declaratia de dragoste a lui Justin Timberlake catre Jessica Biel este dovada ca vor ramane impreuna pana la adanci batraneti
  • Vrei sa pari mai tanara? Sprancenele tale sunt cheia, potrivit unui nou studiu
  • Sinuzita: informatii si remedii
  • SARBATORI RELIGIOASE - 21 octombrie
  • ORA DE IARNA 2017. Cand se trece la ora de iarna. Cum se schimba ceasul? Dormim cu o ora mai mult



  • Copyright © 2005-2017 - www.ZiaresiReviste.ro - toate drepturile rezervate - ziare si reviste romanesti de la A la Z Gazduit de easyhost.com
    Presa de azi StiLL Radio IASIStiri OnlineAnunturi