Presa de azi:
Home Revista Presei Coduri Postale Anunturi Jocuri Horoscop Contact 
LIKE
 Revista presei
  Afaceri
  Auto
  Casa si Gradina
  Economie
  International
  Imobiliare
  IT&C
  Piata de Capital
  Politica
  Publicitate & MK
  Sanatate
  Showbiz
  Social
  Stiri Locale
  Stiri mondene
  Sport
  Utile
  Stiri Video
  Top articole
  Top publicatii
  Presa online
  Ziare si Reviste romanesti
Ghid ZR
Publica un advertorial
Promoveaza-ti imaginea companiei tale
advertoriale publicate

Relexeaza-te cu
SUDOKU ONLINE
Relexeaza-te SUDOKU online



sanatate Distribuie stirea pe:
 Mituri si adevaruri despre o alimentatie corecta. Ce te ingrasa cu adevarat
Mituri si adevaruri despre o alimentatie corecta. Ce te ingrasa cu adevarat

Avem impresia ca stim ce sa mancam: mai putina carne rosie si mai multe fibre, mai putine grasimi saturate si mai multe legume si fructe. Gresit! Cel putin asta sustine o noua carte controversata semnata de nutritionistul Zoe Harcombe.  

In cartea „The Obesity Epidemic: What Caused It? How Can We Stop It? (Episemia obezitatii – Care sunt cauzele? Cum o oprim?), Zoe distruge toate miturile legate de alimentatie.

Mit: Carbohidratii ar trebui sa fie principalii piloni din regimul nostru alimentar

Potrivit acestei credinte, carbohidratii precum orezul, pastele, painea sau cartofii ar trebui sa constituie mare parte din ceea ce mancam.  Problema este ca atunci cand sunt digerati, carbohidratii se transforma in glucoza .Acest proces determina corpul tau sa produca insulina, cu scopul de a se descurca cu glucoza suplimentara.

Unul din rolurile principale ale insulinei in organism este stocarea de grasime. Astfel ori de cate ori mancanci carbohidrati, activezi mecanismele de depozitare ale organismului tau. In concluzie, te vei trezi cu kilograme in plus.

Zoe ne indeamna sa ne intoarcem la „ceea ce a intentionat natura sa mancam si sa consumam mancare adevarata, neprocesata, cum ar fi carne, oua, legume si salate”.

Mit: pierderea in greutate depinde de cate calorii consumam si  cate ardem

"Daca ar fi fost atat de simplu...", spune Harcombe. "Oamenii cred ca in cazul in care taie 500 de calorii pe zi, ei vor pierde doua kilograme intr-o saptamana. S-ar putea la inceput, dar apoi organismul va recunoaste ca este intr-o stare de foame si isi va pune in functiune sistemele de conservare a energiei. Deci, se poate sa consumi mai putine calorii, dar in acelasi timp, vei si arde mai putine pe parcursul acelelasi zile", sustine nutritionista.

 "Deci pierderea in greutate este mai mult o chestiune de depozitare de grasime si utilizare de grasime. Ai nevoie ca organismul sa isi declanseze mecanismele de ardere a grasimilor si, pentru a face acest lucru, este nevoie sa reduci nu caloriile, ci carbohidratii", sutine Harcombe.

Mit: Multe exercitii fizice – cheia pentru invingerea obezitatii 

Asa se vorbeste de cand lumea. Exercitiile fizice, credem noi, vor arde caloriile, vor topi grasimea si vor accelera metabolismul. Gandeste-te din nou, spune Harcombe.

“Daca te fortezi sa faci muuuulte exercitii, nu vei fi productiva, pentru ca ti se va face foarte foame – corpul tau va avea nevoie de carbohidrati pentru a-si reface depozitele. Daca vrei sa iti controlezi greutatea, este mult mai usor sa controlezi ceea ce mananci. Nu cat de mult mananci, ci ceea ce mananci", sustine Harcombe.

Mit: Grasimea este rea!

“Grasimea pura nu este atat de rea pentru noi, ci grasimile procesate sunt rele”, spune Harcombe. 

“ De ce avem aceasta idee, si anume „carnea este plina de grasimi saturate”? Intr-un cotlet de porc de 100g, exista 2,3g  grasimi nesaturate si 1,5 g  grasimi saturate.

"Grasimea este esentiala pentru fiecare celula din organism. In Marea Britanie, conform unui studiu efectuat in 2008 asupra comportamentului alimentar in familie, oamenii au un deficit de vitamine A, D si E, vitamine responsabile pentru o vedere buna, pentru sanatatea oaselor, pentru sanatatea mentala, cancer, circulatia sanguina, deci in concluzie pentru o inima sanatoasa. Aceasta si pentru ca evita grasimile. Asadar, Trebuie sa mancam grasime naturala pentru a avea parte de aceste vitamine esentiale pentru organism".

Sfaturi pentru mamici: Cum sa mananci cu 100 de calorii mai putin zilnic

Mit: grasimile saturate cauzeaza boli de inima

In ultimii 50 de ani, am acceptat acest lucru ca pe unul dintre adevarurile nutritionale de baza. Dar Zoe Harcombe spune: "Nicio cercetare nu a reusit sa dovedeasca cu adevarat ca grasimile saturate sunt asociate cu bolile de inima, ca sa nu mai vorbim ca ele le-ar provoca”.

Mit: Trebuie sa manance cinci portii de fructe si legume pe zi

Evita fructele daca vrei sa slabesti: zahul pe care il contin va fi stocat sub forma de grasime.

Mit: Fructele si legume sunt cele mai hranitoare alimente

Se pare ca nu. Harcombe sustine  ca legumele sunt un mare plus la dieta doar in cazul in care sunt servite in  unt pentru a oferi vitamine liposolubile. Insa fructoza, zaharul din fructe, merge direct la ficat si este stocat sub forma de grasime. Fructele trebuie evitate de catre cei care incearca sa slabeasca.  "Vitaminele si mineralele bune se gasesc in alimentele de origine animala”, sustine Harcombe


Autor: Perfecte.md
Sursa: www.perfecte.ro  Luni, 19 Iunie 2017
Citeste despre: : alimentatie dieta gasimi saturate sanatate

Reduceri si promotii
emag flanco ecco mycloset amafashion


 Alte titluri din sectiunea sanatate






Anuntul Telefonic
Horoscop Zilnic
capricorn

Preluare Curs BNR
Preluare stiri
emag evomag

 Presa de azi online
Luni, 28 Mai 2018
  • Laurette, marturisiri sincere despre sotul ei: Nu eu am bagat divort
  • De ce ti se inrosesc ochii? Principalele cauze care duc la aparitia acestei probleme
  • 4 alimente care previn caderea parului
  • Pizza din aluat de cartofi, reteta pe care trebuie sa o incerci. ( Video)
  • Giulia, o mama cu stil. Din geanta mea nu lipsesc rujul rosu, telefonul
  • Charlize Theron, bantuita de regrete: Vedeta a ratat adoptia unui copil pe care il adora
  • Maria Ciobanu se retrage de pe scena muzicala. Ce va face artista de acum inainte
  • Parinti de toata rusinea! Sunt prea ocupati cu cariera hollywoodiana ca sa mai aiba timp si pentru copiii lor
  • Gatite sau crude - cum sa mananci legumele?
  • Spectacol de Ziua Mondiala a Circului pentru 1.600 de copii defavorizati din Bucuresti
  • PROIECT. Atentie, soferi! Aceste MASINI vor fi INTERZISE in Bucuresti, din 2019. Lista
  • Restrictii de trafic in Bucuresti, de Ziua Fortelor Terestre. Rute ocolitoare
  • Mesajul familiei regale suedeze, dupa moartea lui Avicii: A facut nunta noastra de neuitat
  • De ce a scazut consumul de paine in Romania. Milioane de oameni nu mai sunt consumatori
  • Remedii naturale pentru petele de batranete
  • Cum sa te imbraci pentru a parea mai slaba!
  • Cannelloni umpluti cu branza si spanac
  • Cum tratezi infectia urinara in sarcina
  • David Copperfield, obligat sa dezvaluie secretele din spatele unui numar de magie inexplicabil
  • Bucurestiul va avea inca un stadion ultramodern construit din bani publici



  • Copyright © 2005-2018 - www.ZiaresiReviste.ro - toate drepturile rezervate - ziare si reviste romanesti de la A la Z
    Presa de azi StiLL Radio IASIStiri OnlineAnunturi