Presa de azi:
Home Revista Presei Coduri Postale Anunturi Jocuri Horoscop Contact 
LIKE
 Revista presei
  Afaceri
  Auto
  Casa si Gradina
  Economie
  International
  Imobiliare
  IT&C
  Piata de Capital
  Politica
  Publicitate & MK
  Sanatate
  Showbiz
  Social
  Stiri Locale
  Stiri mondene
  Sport
  Utile
  Stiri Video
  Top articole
  Top publicatii
  Presa online
  Ziare si Reviste romanesti
Ghid ZR
Publica un advertorial
Promoveaza-ti imaginea companiei tale
advertoriale publicate
Stirile zilei
Stiri pe email
Cele mai importante titluri ale zilei pe email-ul tau

Aboneaza-te la newsletter

Relexeaza-te cu
SUDOKU ONLINE
Relexeaza-te SUDOKU online



sanatate Distribuie stirea pe:
 Sa nu mananci prea mult pare imposibil? 3 trucuri de ajutor
Sa nu mananci prea mult pare imposibil? 3 trucuri de ajutor

Sa nu mananci prea mult e o provocare. Romanii sunt, in mod traditional, niste gurmanzi. Insa nu e ok sa nu iti impui reguli cand vine vorba de mancare. Daca iti planuiesti mesele, ai mari sanse sa nu te mai simti prea plina cand termini de mancat.

Ori de cate ori iei o masa echilibrata si te simtit satula ceri, totusi, si meniul pentru desert? Sau dai iama in chipsurile, ciocolata sau inghetata pe care le ai in bucatarie? Pare logic si simplu sa nu mananci prea mult, pentru ca te simti balonata si te ingrasi. Dar exista o explicatie stiintifica pentru acest… fenomen. Se numeste satietate senzorial-specifica, potrivit Foxnews.com.

In traducere libera, inseamna momentul cand mananci un anumit fel de aliment si dezvolti un apetit mai mic pentru el, comparativ cu alte alimente care au texturi, gusturi si culori diferite. Satietatea senzorial-specifica explica de ce este atat de greu si de provocator sa nu mananci prea mult dupa ce deja te-ai saturat. Ea este motivul pentru care faci loc intotdeauna unui desert, indiferent cat de plina te simti dupa masa.

3 trucuri care te ajuta sa nu mananci prea mult

1. Mananca variat

Din fericire, e bine sa mananci alimente variate la o masa. E o strategie desteapta prin care poti crea echilibru nutritiv. Asta inseamna cantitati echilibrate de proteine, grasimi si carbohidrati, plus un spectru larg de vitamine, minerale si antioxidanti. Incearca sa eviti mesele nesanatoase, urmate de desert. Cheia e sa iei fiecare alegere alimentara in mod destept. Cand mananci constient si iti alegi cu cap mancarea, vei reusi si sa mananci mai putin. Cel putin mai putin desert.

2. Fa economie la desert

Daca ti-e pofta de tort de ciocolata sau mergi la un restaurant faimos pentru placintele lui, mananca un aperitiv simplu, sarac in carbohidrati. Deserturile sunt, de obicei, pline de carbohidrati, asa ca e bine sa ii elimini din alt fel de mancare, daca de la desert nu te poti abtine.

La restaurant, cere o portie dubla de legume fara amidon, in loc sa le combini cu cartofi. Sau alege un aperitiv cu proteine, cum ar fi cocktail de creveti sau frigarui cu pui, plus o salata. Ca sa nu mananci prea mult trebuie sa calculezi orientativ cantitatile de carbohidrati. Daca iti place prea mult desertul, taie carbohidratii din alta parte.

3. Gandeste-ti masa in avans

Metoda cea mai sigura ca sa nu mananci prea mult este sa-ti planifici din timp mesele. In felul acesta, te vei feri de alegeri gresite. Daca iei masa in oras, cauta pe internet meniul si uita-te pe el din timp. Decide ce vei manca inainte sa ajungi acolo, cand inca nu iti este foame.

Daca ai decis ca vei comanda desert, atunci abtine-te cand cineva se ofera sa imparta aperitivul cu tine si spune “nu” daca ti se propune sa comandati impreuna un platou cu diferite tipuri de specialitati si sosuri.

Aceste trucuri nu inseamna sa iti impui restrictii severe, ci inseamna sa mananci echilibrat si constient.


Autor: Andreearaicu.ro
Sursa: www.andreearaicu.ro  Vineri, 19 Mai 2017
Citeste despre: : cum sa mananci mai putin sa nu mananci prea mult cum sa nu mai mananci mult cum sa te abtii de la mancare

Reduceri si promotii
emag flanco ecco mycloset amafashion


 Alte titluri din sectiunea sanatate






Anuntul Telefonic
 Cauta     

Distribuie pe GOOGLE+

Horoscop Zilnic
capricorn

Preluare Curs BNR
Preluare stiri
emag evomag

 Presa de azi online
Duminica, 28 Mai 2017
  • Cotlet de porc cu legume, reteta italiana
  • Pavel Nastase, ministrul Educatiei: Procesul de reinnoire a manualelor ar trebui sa se termine in 2020
  • ANDA ADAM nu se da inapoi de la schimbarile radicale! Cum arata cantareata cu parul scurt si... albastru!
  • Cuplurile de vedete fac bani la pachet din reclame
  • Atacul terorist din Egipt, revendicat de ISIS
  • Congresul SUA cere retragerea trupelor militare ruse de pe teritoriul Republicii Moldova
  • ANAMARIA PRODAN s-a imbracat ca o regina! Sexy-impresara si-a scos formele la inaintare
  • Andreea Mantea e o mamica fericita. Baietelul ei a facut doi ani
  • Alina Sorescu isi reintra in forma cu pilates
  • De zece ani, sotul Nicoletei Luciu are datorii de milioane de euro! Afacerile imobiliare i-au provocat pierderi uriase lui Zsolt Csergo!
  • Curatenia casei! Ce activitati trebuie sa bifezi zilnic
  • Teroristul din Manchester a invatat sa faca bombe cu banii primiti de la statul britanic ca sa mearga la facultate
  • Totul despre nunta lui Sorin Brotnei cu Ramona Ghioca. Vor petrece cu romante si vor manca de toate
  • Cristian Boureanu, implicat intr-un nou scandal: Va dau in judecata
  • Universitatea din Bucuresti - Admiterea 2017: Peste 7.800 de locuri scoase la concurs
  • Pui cu rosii si mazare
  • Avantajele consumului de seminte de susan
  • Israela & Liviu au incercat sa-si salveze casnicia, darů Pana la urma divorteaza!
  • Problemele de sanatate si financiare au pus-o la pamant pe Dida Dragan
  • Pierce Brosnan revine in noul film Mamma Mia!



  • Copyright © 2005-2017 - www.ZiaresiReviste.ro - toate drepturile rezervate - ziare si reviste romanesti de la A la Z Gazduit de easyhost.com
    Presa de azi StiLL Radio IASIStiri OnlineAnunturi