Presa de azi:
Home Revista Presei Coduri Postale Anunturi Jocuri Horoscop Contact 
LIKE
 Revista presei
  Afaceri
  Auto
  Casa si Gradina
  Economie
  International
  Imobiliare
  IT&C
  Piata de Capital
  Politica
  Publicitate & MK
  Sanatate
  Showbiz
  Social
  Stiri Locale
  Stiri mondene
  Sport
  Utile
  Stiri Video
  Top articole
  Top publicatii
  Presa online
  Ziare si Reviste romanesti
Ghid ZR
Publica un advertorial
Promoveaza-ti imaginea companiei tale
advertoriale publicate
Stirile zilei
Stiri pe email
Cele mai importante titluri ale zilei pe email-ul tau

Aboneaza-te la newsletter

Relexeaza-te cu
SUDOKU ONLINE
Relexeaza-te SUDOKU online



sanatate Distribuie stirea pe:
 Sa nu mananci prea mult pare imposibil? 3 trucuri de ajutor
Sa nu mananci prea mult pare imposibil? 3 trucuri de ajutor

Sa nu mananci prea mult e o provocare. Romanii sunt, in mod traditional, niste gurmanzi. Insa nu e ok sa nu iti impui reguli cand vine vorba de mancare. Daca iti planuiesti mesele, ai mari sanse sa nu te mai simti prea plina cand termini de mancat.

Ori de cate ori iei o masa echilibrata si te simtit satula ceri, totusi, si meniul pentru desert? Sau dai iama in chipsurile, ciocolata sau inghetata pe care le ai in bucatarie? Pare logic si simplu sa nu mananci prea mult, pentru ca te simti balonata si te ingrasi. Dar exista o explicatie stiintifica pentru acest… fenomen. Se numeste satietate senzorial-specifica, potrivit Foxnews.com.

In traducere libera, inseamna momentul cand mananci un anumit fel de aliment si dezvolti un apetit mai mic pentru el, comparativ cu alte alimente care au texturi, gusturi si culori diferite. Satietatea senzorial-specifica explica de ce este atat de greu si de provocator sa nu mananci prea mult dupa ce deja te-ai saturat. Ea este motivul pentru care faci loc intotdeauna unui desert, indiferent cat de plina te simti dupa masa.

3 trucuri care te ajuta sa nu mananci prea mult

1. Mananca variat

Din fericire, e bine sa mananci alimente variate la o masa. E o strategie desteapta prin care poti crea echilibru nutritiv. Asta inseamna cantitati echilibrate de proteine, grasimi si carbohidrati, plus un spectru larg de vitamine, minerale si antioxidanti. Incearca sa eviti mesele nesanatoase, urmate de desert. Cheia e sa iei fiecare alegere alimentara in mod destept. Cand mananci constient si iti alegi cu cap mancarea, vei reusi si sa mananci mai putin. Cel putin mai putin desert.

2. Fa economie la desert

Daca ti-e pofta de tort de ciocolata sau mergi la un restaurant faimos pentru placintele lui, mananca un aperitiv simplu, sarac in carbohidrati. Deserturile sunt, de obicei, pline de carbohidrati, asa ca e bine sa ii elimini din alt fel de mancare, daca de la desert nu te poti abtine.

La restaurant, cere o portie dubla de legume fara amidon, in loc sa le combini cu cartofi. Sau alege un aperitiv cu proteine, cum ar fi cocktail de creveti sau frigarui cu pui, plus o salata. Ca sa nu mananci prea mult trebuie sa calculezi orientativ cantitatile de carbohidrati. Daca iti place prea mult desertul, taie carbohidratii din alta parte.

3. Gandeste-ti masa in avans

Metoda cea mai sigura ca sa nu mananci prea mult este sa-ti planifici din timp mesele. In felul acesta, te vei feri de alegeri gresite. Daca iei masa in oras, cauta pe internet meniul si uita-te pe el din timp. Decide ce vei manca inainte sa ajungi acolo, cand inca nu iti este foame.

Daca ai decis ca vei comanda desert, atunci abtine-te cand cineva se ofera sa imparta aperitivul cu tine si spune “nu” daca ti se propune sa comandati impreuna un platou cu diferite tipuri de specialitati si sosuri.

Aceste trucuri nu inseamna sa iti impui restrictii severe, ci inseamna sa mananci echilibrat si constient.


Autor: Andreearaicu.ro
Sursa: www.andreearaicu.ro  Vineri, 19 Mai 2017
Citeste despre: : cum sa mananci mai putin sa nu mananci prea mult cum sa nu mai mananci mult cum sa te abtii de la mancare

Reduceri si promotii
emag flanco ecco mycloset amafashion


 Alte titluri din sectiunea sanatate






Anuntul Telefonic
 Cauta     

Distribuie pe GOOGLE+

Horoscop Zilnic
capricorn

Preluare Curs BNR
Preluare stiri
emag evomag

 Presa de azi online
Vineri, 22 Septembrie 2017
  • Placinta cu spanac, ciuperci si branza feta
  • 7 trucuri sa pari mai supla. Vei slabi garantat!
  • Cum sa folosesti uleiul de rozmarin pentru cresterea parului
  • Scortisoara te scapa de diabetul de tipul 2! Cum este posibil
  • Dovada ca Madalina Ghenea si Matei Stratan sunt in continuare impreuna Love is in the air
  • Marius Copil, calificat in sferturile turneului ATP de la Metz, dupa o victorie de senzatie cu Pouille
  • Se schimba asigurarea obligatorie
  • Chisinau. Liberalii vor sa il demita pe presedintele Dodon
  • Bilantul victimelor seismului din Mexic a ajuns la 273 de persoane
  • ANDREEA MARIN, despre cel mai trist moment din viata ei: Mama s-a stins in bratele mele. Au ramas urme in mine ce nu pot fi sterse o viata
  • Dana Nalbaru s-a mutat la sat: Sunt cea mai fericita taranca
  • Amal Clooney s-a intors la serviciu. Iata ce tinuta a ales pentru prima zi dupa concediu maternal!
  • Decizie socanta luata de Brad Pitt. S-a mutat din nou cu Angelina Jolie si copiii lor!
  • Ce implica tratamentele hormonale la menopauza
  • Dermatita atopica, cea mai cunoscuta boala de piele a copilariei: cauze, simptome, tratament
  • Trucul care te ajuta sa cureti ardeii copti in cateva secunde
  • SARBATORI RELIGIOASE - 22 septembrie
  • Anuntul care da fiori intregii planete! Phenianul va testa o bomba cu hidrogen in Pacific
  • Avion prabusit pe aeroportul din Istanbul
  • ECHINOCTIUL DE TOAMNA: Ziua este egala cu noaptea in orice loc de pe Pamant



  • Copyright © 2005-2017 - www.ZiaresiReviste.ro - toate drepturile rezervate - ziare si reviste romanesti de la A la Z Gazduit de easyhost.com
    Presa de azi StiLL Radio IASIStiri OnlineAnunturi